2 July 2017

Team Raya Purple Pulak

Assalamualaikum..Sat ja kan dah raya ke lapan.Malam-malam gini kite layan kuh-kuch ho ta hai pulak.Sambil layan tu meh aku tempek gambar raya kampung aku pulak,Hari tu dah citer pasal raya dekat kampung laki aku kan..Seperti biasa setiap tahun family aku akan pakai baju ikut tema.Macam last year tema biru..so tahun ni sepakat pilih purple pulak.

Disebabkan raya keempat baru dapat berkumpul terpaksalah berlakon lagi kononnya still raya pertama.Maklumlah adik ipar ada yg baru dapat cuti..Aku pulak baru balik dari kapung suami.Mama aku apa lagi..mulalah sibuk nak masak macam-macam sebab semua dah ada.Hari raya keempat mama aku masak nasik tomato ,ayam merah,rendang dan laksa.



Inilah family aku..Dulunya kecik je..Sekarang bertambah dah..Tunggu ada cucu jer..Tapi tak tahu bilannya..huhuhuhu.Laki aku jer tak pakai baju melayu,sebab baju melayu dia baru basuh.Tak sempat kering..janji purple jugak kan...


Yang ramainya mai rumah aku ni..member adik aku.Depa sanggup tunggu nak makan sampai raya keempat.Dasyat kan..

Habis dah raya aku untuk tahun ni.Kembali keja seperti biasa.Kalau boleh hari-hari nak raya kan..
oklah..nak sambung layan citer hindustan

bye..Good nite

No comments:

Post a Comment